4 hozzászólás

  1. Kocsis László

    Sziasztok,

    Jó a cikk és részletes is.
    Szeretek hagyományos biciliket szerelni,felújítani én is.
    Volt már többször olyan eset,hogy egyszerűen nem tudtam kiütni az éket a hajtókarból.A csavarlazító,melegítés ill.körbe kopogtatás kalapáccsal sem segített rajta.Le kellett fexelni.(Ez nem is csoda mert az udvaron a szabad ég alatt volt tárolva 2 évig a bicikli amikor hozzám került.)
    Összeszereléskor mindig beszoktam kenni vékonyan az éket zsírral,hogy a legközelebbi szétszerelés könnyebben menjen.

    • Hát igen, a rozsda nagy úr 🙂 A vékony zsír réteg valóban hasznos, az érintkező felületekről kiszorítja a nyomás (tehát kicsúszni nem fog tőle), viszont mellette nem tud korrodálni és így könnyebb lesz kiszedni legközelebb.

  2. Attila

    Sziasztok, meg tudná valaki mondani hogy csepel camping vázba milyen méretű tipusú négyszögtengelyes monoblokk fér be?

    • Szia! Nincs most kéznél campingem, de nagy eséllyel angol menetes 68mm széles. A tengely hossza már egy bonyolultabb kérdés, itt a kiindulási alapot a hajtómű ajánlása adja meg, a normálisabb gyártmányok weboldalán ezt meg fogod találni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

 

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..